Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur.
Tel.: +32(0)81 22 11 58
E-mail adres: info@cafesdelahaut.be
21 Rue de l'Ange, 5000 Namen (BE)

FAQ

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur.

U kunt ons bereiken per:

  • Telefoon : +32(0)81 22 11 58
  • E-mail : info@cafesdelahaut.be
  • Post : rue de l'Ange 21 te 5000 Namen (België)

Account

Waarom een account aanmaken?

Bij uw eerste bestelling op onze website www.cafesdelahaut.be wordt u verzocht een account aan te maken. Met die account kunt u zich aanmelden en uw volgende bestellingen sneller plaatsen. U krijgt bovendien toegang tot tal van informatie (opvolging van uw bestellingen, uw persoonlijke gegevens, leveringsadressen, …) en u geniet van voordelige aanbiedingen.

Hoe maak ik mijn account?

Voor het aanmaken van uw account klikt u op de knop “Een account aanmaken”. Vul de lege velden van het inschrijvingsformulier in en volg de instructies.

Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of paswoord vergeten ben?

Klik op “Aanmelden”. U wordt verzocht uw gebruikersnaam en paswoord in te geven. Bent u die vergeten? Klik dan op “Paswoord vergeten” of “Gebruikersnaam vergeten”. Gelieve daarna de instructies te volgen. U krijgt zo snel mogelijk een e-mail met daarin een overzicht van de gevraagde informatie.

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen via jullie website?

Voor het plaatsen van een bestelling op www.cafesdelahaut.be moet u het product van uw keuze selecteren en toevoegen aan uw winkelmandje. Als u alle gewenste producten heeft geselecteerd, klik dan op “Winkelmandje”. Volg daarna de instructies.

Bij uw eerste aankoop op onze website vragen wij u een account als klant aan te maken. Met uw account kunt u zich aanmelden en uw volgende bestellingen vlotter plaatsen.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling succesvol werd geplaatst?

Zodra u uw winkelmandje heeft bevestigd en betaald, sturen wij u een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. Die e-mail geeft eveneens een overzicht van uw bestelling.

Bij het plaatsen van mijn bestelling heeft zich een probleem voorgedaan. Wat moet ik doen?

Gelieve bij problemen contact op te nemen met onze klantenservice. Die is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur.

U kunt ons bereiken per:

  • Telefoon: +32(0)81 22 11 58
  • E-mail : info@cafesdelahaut.be
  • Post: rue de l'Ange 21 te 5000 Namen (België)

Betaling

Welke betalingswijzen zijn er?

Wij aanvaarden betalingen met de volgende kaarten: Visa, Mastercard, Bancontact, Maestro en American Express.

Gebeurt mijn betaling veilig?

U kunt in alle veiligheid uw bestelling op onze website plaatsen. Alle verrichtingen op onze website worden verzekerd door het gebruik van een module voor beveiligde betalingen (Ogone)

Levering

Wie staat in voor de leveringen?

Al onze leveringen worden uitgevoerd door een transporteur.

Wat zijn de leveringstermijnen?

De leveringstermijnen verschillen naargelang het land van bestemming. In België worden de pakjes binnen 24 tot 48 uur geleverd.

Hoeveel kost de levering?

De leveringskosten verschillen naargelang het land van bestemming. Raadpleeg onze pagina levering, tarieven en voorwaarden voor de tarieven.

In welke landen kan ik mijn bestelling laten leveren?

Wij leveren voornamelijk in Europa. Neem gerust contact met ons op voor speciale verzoeken.

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen in het magazijn?

U wilt leveringskosten vermijden? Dan kunt u uw bestelling zelf komen afhalen in onze magazijnen in de rue Général Michel 17 te 5000 Namen. Wij sturen u een e-mail zodra uw bestelling klaar staat en vermelden daarin wanneer u die bij ons mag komen afhalen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Bij problemen gerelateerd aan de levering raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Die is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur.

U kunt ons bereiken per:

  • Telefoon : +32(0)81 22 11 58
  • E-mail : info@cafesdelahaut.be
  • Post: rue de l'Ange 21 te 5000 Namen (België)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

De bezorger biedt uw pakket overdag aan op het adres dat u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. Uw pakket wordt overhandigd nadat u uw handtekening heeft geplaatst. Bij afwezigheid zal de bezorger in uw brievenbus een bericht achterlaten met de mededeling dat hij bij u is langsgeweest. Doorgaans zal hij het pakket binnen 24 uur opnieuw op het leveringsadres aanbieden.

Privacy

Waarvoor dienen mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens in uw account worden door ons uitsluitend beheerd voor commercieel gebruik.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens zijn beschermd en worden in geen geval doorgegeven of verkocht aan derden.

Zie alle